UA-136759553-1
Menu
Apie mus
Intelektualinė autobiografija
Kontaktai
Naujienos
Paremkite mus
Lietuvos likimas (I)
Tezės apie Lietuvos valstybingumą
Lietuvių tauta ir Lietuvos Respublika
Istoriosofinis etiudas jubiliejaus tema
Kokia Lietuvos valstybės buvimo prasmė?
Neoliberali Lietuvos valstybė
Lietuva kaip "Dievo bausmės" objektas.
Gęstantis Lietuvos spindulys Vakarų saulėlydyje
Dviejų pasaulių takoskyroje, dvi Lietuvos
Ar Dievas išėjo iš Baltijos šalių?
Apie "Lietuvos laisvės kelio kritiką"
Mažoji Lietuvos apokalipsė: tarp Vėlinių ir Kalėdų
Lietuvos likimas (II)
Lietuva ant daugiapolio pasaulio slenksčio
Mano kelias į "Maršą ir Vingio parką"
Lietuvos valstybė ir dabartis
Istorijos sugrįžimas
Nemunas kaip geopolitinė takoskyra
Krikščioniška istorijos interpretacija (I)
Mano kontrrevoliucinis credo
Bažnyčia, globalizmas ir nacionalinė valstybė
Dvi šv. Augustino valstybės ir Lietuva
Apie budelio darbą ir liberalkomunistinę gnozę
Valia transcendencijai
Vandėja
Georgo Busho "krikščioniškas fundamentalizmas"
Lietuva lemtingame žmonijos istorijos taške
"Teateinie Tavo karalystė"
Bažnyčia ir maištas
Krikščioniška istorijos interpretacija (II)
Septyni milijardai
Ar tik piktas Dievas yra miręs?
Su epochos ir Dievo lemtimi
Kitos temos (I)
Requiem mano Rugsėjo 11-ajai
Europos kaltė
"Pinigų civilizacija" ir Lietuva
Apie JAV prezidento rinkimus ir Lietuvą
Rugsėjis: teroras ir meilė
Spąstai, arba Revoliucijos nugirdyti
Apie Žaliojo tilto skulptūras ir neoliberalizmą
Anapus propagandos ir geopolitikos
Popiežius Pranciškus apie naują tironiją
Pašaukimas
Kitos temos (II)
Mintys apie Afganistaną
Dar du kenksmingi mitai
"Aksominis" genocidas ir "aksominės" revoliucijos
Apgaulinga Taboro šviesa
Aistros dėl "genocido"
Juodoji Kosovo magija
Balsuoti ar nebalsuoti?
Laisvės kaina
Imti ir duoti
Istorijos pabaiga Lietuvoje?
Lietuva ir Rusija
Lietuva Rusijos vesternizacijos verpetuose
Politinės rusofobijos erškėčiai
Rusijos revoliuciją prisimenant
Ar Lietuva sulauks savo Boriso Jelcino?
Samprotavimas apie "penktąją koloną"
Lietuvos homo liberalis ir Rusijos homo sovieticus
Apie rusofobijos žalą lietuvių tautai
Ar mes verti atsiprašymo ex Oriente?
Kelios mintys apie Boriso Nemcovo nužudymą
"Niekada mes nebūsime broliai" ir "Przenigdy"
Polemika su oponentais
Atsakymas liberaljaunuolei
Žudanti ekonomika, karas ir nykstanti Lietuva
Apie "Ukrainą" ir liberalaus mintijimo puikybę
Apie Revoliuciją ir metafizinį provincializmą
Mylimi ir nemylimi Vakarai
Dekonstruojant mitą
Literatūriniai bandymai
Myliu tave
Kryžiaus kelias
Malda už mirusius
Lozorius
Šančių kareivinės
Prostitucija
Šeši duetai
Adventas ir angelas
De profundis, arba Viename Boscho paveiksle
Didžiojo inkvizitoriaus apologija ir išpažintis
Asinchronizmai
Paštas
Pašto laikas, arba Kai aš gyvenau
Paštas (KLC). Requiem rankiniam skirstymui
Pašto karoliai
Paštas ir laikas
Kauno miesto gatvių elegija
Paštas (KLC). Iš skirstytojo perspektyvos
Naujos Antano Maceinos filosofijos briaunos
Тексты на русском языке
Мое контрреволюционное кредо
Литва на пороге многополярного мира
Литва и Россия в "последнем слове" Запада
Литва: предательство христианского призвания
Вспоминая "Балтийскую трагедию" 1919 года
Рассуждение о "пятой колонне"
Встреча тысячелетия
По ту сторону пропаганды и геополитики
Тексты в "Литовском курьере" (I)
На грани двух миров
Терние политической русофобии
Ушел ли Бог из стран Балтии?
Несостоявшееся государство?
Мысли между католическим и православным Рождеством
In memoriam Леонидасу Донскису
Тексты в "Литовском курьере" (II)
Западня
Главная угроза безопасности
"Исламское государство" - порождение ислама?
О беженцах в Европе и из Литвы
Video
Krikščioniška istorijos interpretacija (II)